מהו הייעוץ השיווקי? 

ייעוץ שיווקי הוא תחום חשוב וקריטי להצלחתו של כל עסק, תכנון מקצועי ונכון של אסטרטגיה שיווקית הינו המנוע לצמיחה ולשגשוגו של העסק, כשהמטרה היא לייצר כמה שיותר ביקוש למוצר או לשירות שהעסק מציע, אשר יביא לגידול משמעותי במחזור המכירות. מערך השיווק של ארגונים רבים – חברות בסדרי גודל שונים, עסקים פרטיים, עמותות שונות, הוא לאו דווקא פרי של חשיבה ותכנון מוקדמים, אלה פעמים רבות תחום השיווק מנוהל על ידי מנהלי הארגון אשר קובעים בעצמם כיצד ישווק העסק. אין להקל ראש בחשיבות פעילות שיווקית מקצועית בכל עסק, ויש צורך הכרחי במערך שיווקי יסודי ואיכותי, המבוסס על תכנון ואסטרטגיה מבוססי הצלחות, שיערך על ידי איש מקצוע בעל מומחיות וניסיון בתחום חשוב זה, זאת כדי שהפעילות השיווקית של העסק תביא בפועל לשיפור הרווחים. מטרת ייעוץ שיווקי לעסקים ולחברות הינה להשתמש בכלים ובמומחיות המקצועית של יועץ שיווקי מנוסה, אשר יבחן את המצב מחוץ לארגון, ויביא לפרודוקטיביות והתייעלות רבה הרבה יותר מזו הקיימת כיום, תוך הגשמת חזונו ומטרותיו של העסק מבחינה שיווקית. יועץ שיווקי חיצוני לארגון, מביט על הארגון מבחוץ, מנקודות מבט מקצועיות החיצוניות לארגון, ובוחן את הארגון מבחינה שיווקית. יועץ שיווקי מביא עמו את הכלים, הידע והניסיון וממוקד כולו בתהליך הסיוע. היועץ השיווקי יצייד את מנהלי הארגון בכלים בהם יוכלו להשתמש כדי להוביל את השינוי השיווקי בארגון החל מראשיתו ועד לסופו. יועץ שיווקי חייב להציע את מהלכי השיווק השונים המותאמים לכל עסק ולבצע את כל הפעולות המומלצות בהתאם לתקציב הקיים. תהליך ייעוץ שיווקי לעסקים ולחברות, יכול ויימשך זמן שונה בכל מקרה ומקרה, יש והייעוץ ימשך מספר מפגשים בלבד ויש וימשך זמן ממושך ואף לכל אורך חיי הארגון.

תהליך הייעוץ השיווקי 

היועץ השיווקי ילמד את כל מערך השיווק של העסק הקיים כיום ושהיה קיים בעבר, יתבסס על פרמטרים שונים המאפיינים את הפעילות השיווקית של העסק, ינתח את הפעילויות השונות של העסק ויכין תוכנית שיווקית מפורטת אשר תתאים במיוחד לאותו עסק. התוכנית השיווקית תכלול כלים שיווקיים שונים ליישום, כגון – קידום מכירות, הכשרת עובדים, פיתוח מוצרים, פיתוח שירותים, תמחור מוצרים, הפצה, שיפור מערך השיווק הקיים, שיתופי פעולה אסטרטגיים, הקמת מערכות טלמיטינג, הקמת מערכות טלמרקטינג, פרסום בניו מדיה, פרסום ברשת, בפייסבוק, קידום אורגני, ועוד. בשלב הבא, יישם הארגון הלכה למעשה את מסקנותיו של היועץ השיווקי אשר פורטו בתוכנית השיווקית, כשבשלב זה ילווה היועץ השיווקי את הארגון כדי לסייע למנהליו ולעובדיו ליישם את מסקנותיו ולהוציאן אל הפועל, לרבות את תהליך המכירה, אשר הינו חלק בלתי נפרד מהתוכנית השיווקית. תכנית השיווק מותאמת אישית לכל ארגון, לפי מאפייניו העסקיים הייחודים של כל עסק ועסק. היועץ השיווקי ידע לזהות את שוק היעד המרכזי והרלוונטי ביותר עבור העסק, ולהביא לכך שכמה שיותר אנשים יתעניינו במוצריו או בשירותיו של העסק. 

איך בוחרים שירות ייעוץ שיווקי מומלץ?

כיום ישנו מספר לא מועט של יועצים שיווקיים אשר מציעים ייעוץ שיווקי לחברות ולעסקים שונים, ויש לקחת בחשבון כי לא כל אחד מהם מתאים לביצוע התפקיד. לפני שמתקשרים עם יועץ שיווקי, יש לבדוק היטב את תחום ההתמחות שלו, היינו האם יש ליועץ השיווקי אליו פניתם לקבלת ייעוץ עסקי שיווקי את ההתמחות בתחום הספציפי הנדרש לכם. כמו כן, יש לבדוק את ההשכלה האקדמאית של אותו יועץ שיווקי, ניסיונו במתן ייעוץ שיווקי לעסקים וחברות, מיהם קהל לקוחותיו, וכן לקבל המלצות מאנשים המקורבים אליכם אשר השתמשו בשירותיו של היועץ השיווקי והיו מרוצים מתוצאותיהם. יועץ שיווקי מומלץ, בעל ניסיון וידע רב ומקיף בתחום, ידע להכיר מקרוב את הארגון, ולבנות תכנית עבודה שיווקית מובנית אשר תתאים לכלל צרכי הארגון, הן הקיימים כיום והן הצרכים העתידיים, ולגבש אסטרטגיות ויעדים שיווקיים ליישום, וליישם את המהלכים השיווקיים, כדי לשפר את ביצועי העסק ולהגדיל את חשיפתו ואת הכנסותיו. 

למי מתאים הייעוץ השיווקי? 

ייעוץ שיווקי מתאים לכל ארגון, בכל תחום עיסוק ובכל זמן, כל ארגון יכול להסתייע בייעוץ שיווקי לצורך הגדרת היעדים השיווקיים והתווית התוכניות הדרושות להשגתן והוצאתן לפועל בהצלחה. הייעוץ השיווקי מתאים לשלב בו מוקם הארגון החדש מראשיתו, או לארגונים הקיימים זה מכבר החפצים לייעל את הפעילות השיווקית שלהם ולנהל את מערך השיווק בצורה האופטימלית ביותר. אם נביט על החברות והעסקים הגדולים ביותר במדינת ישראל, נמצא כי לכולם, ללא יוצא מן הכלל, קיים יועץ שיווקי המלווה מבחינה שיווקית את הארגון בפעילותו השוטפת. פעמים רבות בעלי הארגונים פונים לקבלת ייעוץ עסקי שיווקי בשלב בו העסק או החברה מדרדרים ונמצאים שקועים בבעיות, למרות שניתן גם בשלב זה להצילם, רצוי שהארגון יפנה לקבלת ייעוץ עסקי שיווקי כבר בשלב ההקמה של העסק ולכל אורך פעילותו. חשוב לדעת את היתרונות הגדולים שיש בייעוץ שיווקי, שכן, כל ארגון, גם ארגון משגשג ביותר, נזקק לייעוץ שיווקי. 

חברת שניר אפיקי ניהול בע”מ 

חברת שניר הנה חברה ליעוץ שיווקי, יעוץ עסקי ויעוץ ארגוני, בעלת ניסיון רב במתן שירותי ייעוץ שיווקי לחברות שונות באופן מקצועי ונרחב, המסייעת לחברות ולארגונים רבים ושונים, בכל תחום שהוא, לשפר את הפעילות השיווקית שלהם, להביא להצלחה, לצמיחה וכפועל יוצא מכך, להגדלת הרווחים. החברה מסייעת לחברות ולעסקים שונים למנף את הפעילות השיווקית שלהם, ואף להצילם מפני קריסה. שירותי ייעוץ שיווקי לעסקים ולחברות הנם הכרחיים לכל ארגון העוסק בכל תחום שהוא, זאת לפני שאומרים נואש, שכן יש בפעולות שיווק נכונות ומקצועיות כדי להציל עסקים מפני משברים עסקיים, וכישלון – כשפעמים רבות קריסת העסק נובעת מכשלים בתכנון האסטרטגיה השיווקית, או מפעילות שיווקית ללא אסטרטגיה בכלל ולעיתים אף מחוסר מוחלט בפעילות שיווקית.  

במקרים בהם העסק מדשדש, לקוחות עוזבים ואין כל התרחבות, נשאלות שאלות רבות שפעמים רבות התשובות עליהן קשורות במישרין בכשלים בתחום השיווק,  אלו המקרים בהם ארגונים זקוקים לסיוע חיצוני אשר יש ביכולתו להתבונן על הארגון שלא מבפנים, באמצעות יועץ שיווקי מומלץ וטוב, לבחון את העסק לעומק מכל הכיוונים בעין אובייקטיבית ומקצועית ולדעת להוביל אותו למחוזות חדשים, טובים הרבה יותר אשר יביאו לרווחיות העסק. 

חברת שניר שמה דגש על איתור מהיר של בעיות שיווקיות, ובעזרת הידע והניסיון הרב שרכשה במהלך שנים רבות בעיסוקה בתחום זה, עם לקוחות גדולים ורבים, יודעת היטב לפעול ביעילות המרבית כדי לקדם את פעולת השיווק ולהביא לתועלת המקסימלית של העסק, לזהות את הכשלים השיווקיים בכל ארגון וארגון, לטפל בהם בצורה מקצועית ומדויקת ולשפר בכך את תפקוד הארגון כולו, דבר אשר יוביל בהכרח להתייעלות הארגון, להשגת מטרות התוכנית השיווקית ולצמיחה. 

למנהלי חברת שניר הצלחות מוכחות לאורך 20 שנות פעילות בתחום שירותי ייעוץ שיווקי לחברות ולעסקים בגדלים שונים ובמגוון רחב של צרכים, לרבות בפיתוח ויישום מודלים של ייעוץ ופיתוח שיווקי אשר הוטמעו בהצלחה בתחומי פעילות שונים של ארגונים רבים, גדולים, ציבוריים ופרטיים מהמובילים בישראל. 

לקבלת פרטים נוספים ויצירת קשר התקשרו 1800-33-00-13 או לחצו כאן>>