הקורונה וערכיות חדשה בניהול
לפני כחמישים שנה, אמר מילטון פרידמן שהאחריות החברתית של כל עסק מסתכמת בדבר אחד בלבד – להעלות רווחיות, במסגרת המותר על פי החוק. המטרה הזו,
לפני כחמישים שנה, אמר מילטון פרידמן שהאחריות החברתית של כל עסק מסתכמת בדבר אחד בלבד – להעלות רווחיות, במסגרת המותר על פי החוק. המטרה הזו,
הטמעת שיטת ניהול לא מתחילה ולא נגמרת בניהול העובדים. ייעוץ ארגוני מקצועי יסייע לך להבין מה ה – DNA של העסק שלך, לגייס ולהכשיר מנהלים
צרוף לקוחות חדשים לעסק הינו משימה חשובה לגידול העסק ולהגדלת הרווחיות. כמנהל העסק עליך לפתח תכנית לרכישת לקוחות חדשים. להלן תובא גישה שיטתית לאיתור ורכישה
"זכות המטופל לבחור" הפך בשנים האחרונות לגורם משמעותי בהרחבת פעילויות השיווק והפעילויות המסחריות בבתי החולים הציבוריים. כאשר טיפול הופך ל"שירות רפואי", מטפל ל"נותן שירות", בית
אם תדע מה להגיד ואיך להגיד, תהפוך מנודניק לשגריר של מסר שיווקי… תסריט שיחה מובנה הוא בבסיס ההבדל בין סגירת עסקה לטריקת הטלפון…הנציג הטלפוני יכול
תוכנית שיווק ופעילות יזומה לגיוס לקוחות לקופה החדשה? אז זהו שלא… גם לאחר גיבוש פורמט אשר יציע יתרון יחסי ללקוחות פוטנציאליים, הצעדים המתבקשים ממקימי הקופה
הוצאת פעילויות שיווק למיקור חוץ (Outsourcing) תופסת תאוצה בשנים האחרונות.יותר חברות מוציאות יותר ויותר פעילויות שיווק לחברות חיצוניות המתמחות בכך, ואלה הרחיבו בשנים האחרונות את
רשימת ה"עשה" ו"אל תעשה" בעיצוב אתר חברה התחרות על תשומת ליבו של הגולש הולכת וגוברת. גם לאחר שהצלחת להביא את הגולש לדף הבית שלך, ולאחר
כוחה של התפיסה מנהלי מרכזים רפואיים בעולם כולו, מבינים כיום היטב כי "הפציינט" ו-"בית החולים" של אתמול, הם "הלקוח" ו-"המרכז הרפואי" של היום. השינויים של
נף הרפואה והשירותים הרפואיים השתנו בשנים האחרונות באופן משמעותי. עיקר השינוי הוא בתפיסת איש הרפואה לא רק כמטפל אלא גם כ"נותן שירות" ובהתאמה תפיסת בית
בניית אתרים Powered by WebXP & brilliantgroup עיצוב אתר סטודיו MOONART